Vår historia

Vi, Gisela och Ewelina har tillsammans med våra katter och hundar drivit ett kattpensionat sedan 2009.

Vi började på en gård strax utanför Nyköping med 12 rum för katter. Hösten 2025 flyttade vi till Torpa Höglunda. Nu har vi ett nytt Ka-Bo Kattpensionat här på gården.

Här lever vi med våra tre hundar, tre katter och ett gäng Blomme höns och trivs utmärkt på vår nya plats.

Vårt mål är att:

Vårda Torpa Höglunda, leva i harmoni med djuren och den vackra naturen.

Att alla våra kunder till kattpensionatet, nya och gamla ska få en fin upplevelse.